.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 18 اسفند 1393
.

خرید باسکول دیجیتال در دیجی اسکال به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد ، دیجی اسکال با ثبت قیمت باسکول و امکان مقایسه ی باسکول دیجیتال در چندین مدل انتخاب را ساده تر نموده است ، زمان خرید باسکول در نظر داشته باشید خرید باسکول جهت بر طرف نمودن چه نیازی است و در استفاده از باسکول چه نکاتی اهمیت داشته و قابلیت های درخواستی از باسکول را برای خود لیست نمایید تا انتخاب به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد .

باسکول ها انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع فعالیت تعیین می گردند ، انواع باسکول شامل باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول جاده ای ، باسکول نفرکش ، باسکول آویز می گردد که به هیچ عنوان نمی توان یکی از این باسکول ها را جای دیگری استفاده نمود زیرا در این شرایط توزین درست صورت نگرفته و کار دچار اختلال می گردد .

برای مثال باسکول نفرکش تنها جهت توزین نفر در باشگاه ها یا داروخانه و نیز مراکز تفریحی مورد استفاده است که دارای دقت توزین ضعیفی است اگر این باسکول را در کار صنعتی استفاده نمود به آسانی و در مدت زمان کوتاهی باسکول تخریب و کیفیت توزین خود را از دست می دهد .

حتما قبل از انتخاب باسکول با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با ارائه ی توضیحات کامل در رابط با باسکول دیجیتال انتخاب را برای شما آسان و صحیح نمایند .

بهترین باسکول موجود در بازار در حال حاضر باسکول محک ، باسکول پندو باسکول سهند می باشند که دارای کیفیت فوق العاد و بدنه ی کاملا مقاوم هستند .

دیجی اسکال مرکز فروش باسکول دیجیتال دستگاه های معرفی شده را با کیفیت و عمر طولانی تضمین می نماید .



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 4 اسفند 1393
.

باتری ترازو در ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی اهمیت زیادی دارد زیرا در حین کار با ترازو با قطع برق در صورت نداشتن باتری ، ترازوی دیجیتال خاموش می گردد ، این در صورتی است که با استفاده از باتری با کیفیت می توان این احتمال و خلل در انجام کار را از بین برد .

عمر مفید یک باتری با رعایت شرایط استفاده از باتری می تواند به حدود دو سال برسد اما متاسفانه کاربرانی که با ترازو در ارتباط می باشند به اهمیت سالم بودن باتری توجه نمی نمایند در صورتی که با استفاده از باتری عمر باتری افزایش یافته و نیاز به تعویض تا حدود دو تا سه سال نیست .

ترازو فروشگاهی دارای باتری پشتیبان داخلی میباشد ، ترازو دیجیتال ، در هنگام قطع برق ، بدون وقفه به کار ادامه داده و میتواند تا حداقل 4 ساعت بدون نیاز به برق شهری باقی بماند .

کلیه عملیات استفاده از برق شهر ، سوئیچ نمودن روی باطری ترازو در هنگام قطع برق و شارژ باتری به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام میگردد . هنگام استفاده از باطری ترازو دیجیتال ، چراغ مربوطه روی نمایشگر دستگاه روشن خواهد شد .

باتری ترازو دیجیتال و مدار الکترونیک مربوطه ، نیاز به هیچگونه عملیات سرویس و نگه داری ندارد ، اما رعایت نکات زیر باعث افزایش طول عمر باتری ترازو و نیز امکان استفاده ی طولانی تر از ترازو در حالت قطع برق شهر خواهد شد .

    هنگام استفاده از ترازو در حالت عادی ، مطمئن شوید که دستگاه حتما به پریز برق شهر متصل باشد .
    در زمان قطع برق ، از روشن گذاشتن بی دلیل ترازو خودداری نمایید ، در صورتیکه مدت زمان کوتاهی کاری با ترازو ندارید ، با استفاده از کلید روشن خاموش روی صفحه کلید ، نمایشگر ترازو را خاموش کنید .
    از آنجا که عمل شارژ باطری حتی در زمان خاموش بودن ترازو نیز انجام میگردد ، در هنگام خاموش بودن دستگاه ، دو شاخه آن را از پریز خارج نکنید .
    پس از هر بار قطع برق و استفاده از باطری ترازو لازم است باطری کاملا شارژ شود ، به این منظور بین هر دو بار متوالی استفاده از باتری ، دستگاه باید برای زمان کافی به برق شهر متصل گردد .
    جهت افزایش طول عمر مفید باتری ترازو لازم است که برای مدت طولانی بدون استفاده نماند ،  این رو در صورتیکه از ترازو در محلی استفاده می نمایید که با قطعی متوالی برق مواجه نیستید ، هفته ای یک بار دو شاخه ی ترازو را از پریز برق بیرون بکشید و دستگاه را با باتری داخلی روشن نمایید تا باتری ترازو کاملا خالی شود ( ترازو به طور خودکار خاموش خواهد شد ) سپس ترازو را دوباره به برق شهر متصل نمایید .

باتری ترازو به دلیل داشتن شارژری با قدرت حفظ برق به مدت 4 الی 6 ساعت بیش از ساعت ذکر شده توان نگه داری برق را ندارد ، در ترازو دیجیتال در تمامی مدل ها می توان از یک نوع باتری استفاده نموده و بر حسب نوع شارژر مدت زمان نگه داری برق مشخص می گردد و نوع باتری در ترازو صنعتی و ترازو فروشگاهی و حتی در باسکول تفاوتی با هم ندارد .

برای مثال ترازو محک و ترازو پند امکان نگه داری شارژ باتری با استفاده ی مداوم را مابین 4 تا 6 ساعت دارند در صورتی که ترازو چینی که قیمت ترازو بسیار پایین تر از محک و پند است قدرت شارژدهی بالایی را داشته و 24 تا 36 ساعت امکان نگه داری شارژ را دارد .

مشخصه باتری ترازو   شرح 
 نوع  داخلی ./ on line
 نوع باتری  خشک ( بدون نیاز به آب و اسید ) 6 ولت 6 آمپر
 زمان کار باتری  4 - 6 ساعت در حال شارژ کامل با قدرت راه اندازی تمام نمایشگر ها
 حداکثر زمان برای شارژ کامل  16 ساعت
 شارژ باتری  داخلی / فعال در صورت خاموش بودن ترازو
 فعال / غیر فعال سازی   تمام خودکار



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 4 اسفند 1393
.

قیمت باسکول بر حسب نوع کاربری ، کیفیت و قابلیت های باسکول تعیین می گردد ، زمان خرید باسکول خریدار علاوه بر بررسی قابلیت های دستگاه ، قیمت باسکول دیجیتالی را نیز بررسی می نماید ، اما خرید باسکول دیجیتال تنها بر اساس قیمت باسکول انتخاب صحیحی نخواهد بود ، به این نکته باید توجه داشت که قیمت دستگاه های متفرقه ی چینی بسیار ارزان تر از قیمت باسکول محک و باسکول پند است و برترین برند ها در ایران ساخت محک و پند است ، باسکول چینی دارای قیمت پایینی است اما از سویی نیز کیفیت کار و عمر دستگاه نیز بسیار پایین بوده و ممکن است در زمان کار با باسکول دستگاه دچار ایراد گردد و این موجب هزینه ی مجدد و از سویی نیز خلل در انجام کار می گردد .

بدنه ی باسکول چینی در قیاس با باسکول محک و باسکول پند اصلا دارای مقاومت نیست و ممکن است با پرتاب کالا حتی از فاصله ی نزدیک ، دستگاه را دچار ایراد نماید .

یکی دیگر از مشکلاتباسکول فروشگاهی ارزان نداشتن استاندارد توزین است و ممکن است توزین که توسط این دستگاه ها انجام می گیرد صحیح نباشد .

خرید باسکول محک دارای مزیت های بسیاری است ، قیمت باسکول محک نسبت به برندهای موجود در بازار بالاتر بوده اما عمر باسکول در کارکرد مداوم تا 15 سال تضمین شده است و زمان خرید ، خریدار مبلغی که صرف دستگاه می نمایید در واقع هزینه ی قطعات با کیفیت است و از سویی نیز استاندارد توزین یکی از ویژگی های برجسته ی باسکول فروشگاهی محک است ، گارانتی 25 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول یکی از آیتم هایی است که خریدار را ترغیب به خریدی مطمئن می نماید .

خرید باسکول پند نیز دارای مزیت های قابل توجهی است یکی از مهمترین نکات باسکول پند مقاومت بسیار بالای باسکول می باشد که حتی باسکول فروشگاهی پند را از نظر مقاومت با عنوان باسکول صنعتی نیز معرفی نمود ، از سویی نیز سینی استیل دستگاه موجب می گردد در زمان کارکرد با آب کمتر آسیب ببیند ، گارانتی باسکول پند 14 ماه بوده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

خرید باسکول را از نمایندگی باسکول انجام دهید تا دستگاه خریداری شده دارای گارانتی خدمات واقعی بوده و دستگاه آکبند باشد .



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : پنج شنبه 30 بهمن 1393
.

انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی برای تقسیم بندی ترازوی آزمایشگاهی دستگاه ها را بر اساس دقت در توزین دسته بندی می نمایم و دسته بندی ترازو بر اساس دقت شامل دقت های یک گرم ، یک دهم گرم ، یک صدم گرم ، یک هزارم گرم ، یک ده هزارم گرم و یک صد هزام گرم می گردد .
زمان خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی به دلیل بالا بودن قیمت ترازو و حساسیت استفاده ی ترازو در آزمایشگاهی باید کاملا به خرید ترازوی آزمایشگاهی اشراف یافته و مطالعات و نیاز های خود را در نظر گرفته و سپس به خرید ترازو اقدام نمایید ، قبل از انتخاب دریافت مشاوره از دیجی اسکال خرید را دقیق تر و مناسب تر می نماید ، با تماس و مشاوره با دیجی اسکال مطرح نمایید کار در چه زمینه ایست و توقع از ترازوی آزمایشگاهی در چه مرحله ایست نکته ی دیگر که اهمیت دارد قیمت ترازو است و این سوال از خریدار سوال خواهد شد که برای خرید ترازو چه مقدار هزینه در نظر گرفته شده است و این ترازو با چه ظاهری و برای چه مدت مورد استفاده است ، نکته ی دیگری نیز وجود دارد که در ترازو های بالای 0/001 گرم مطرح می گردد که مربوط به کالیبراسیون ترازوی آزمایشگاهی است که خود به چند گروه تقسیم می گردد ، ترازو با کالیبره ی دستی ، ترازو با کالیبره ی دیجیتال دستی ، ترازو با کالیبره ی فول دیجیتال یا کالیبره ی اتوماتیک است که در مدل اول کالیبره ی ترازو توسط سنگ کالیبره و با تنظیم چند دکمه صورت می پذیرد که خود چندین مرحله می باشد ، کالیبره ی دیجیتال دستی با داشتن سنگ کالیبره و با فشردن یک کلید ترازو به حالت کالیبره ی استاندارد باز می گردد ، کالیبره ی فول دیجیتال یا اتوماتیک به صورتی است که ترازو در داخل خود یک سنگ کالیبره دارد که در زمان روشن شدن به صورت اتوماتیک بدون دخالت دست و عوامل دیگر به راحتی در حالت توزین استاندارد قرار می گیرد و هیچ زمانی نیست که ترازو در حالت غیر استاندارد قرار گیرد ، ترازوی دیجیتال با کالیبره ی اتوماتیک بهترین روش توزین است که هیچ زمانی در حالت خطا قرار نمی گیرد .
انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی بر اساس ظاهر به دو دسته ی ترازوی آزمایشگاهی محفظه دار و بدون محفظه تقسیم می گردند اگر حساسیت توزین در ترازو بالا باشد نیاز به محفظه ی توزین اساسی می گردد با در نظر گرفتن نکته های ذکر شده خرید ترازو آزمایشگاهی به نتیجه ی مطلوب رسیده و نیاز را بر طرف خواهد نمود .
ترازوی دیجیتال که بتواند با دقت یک صد هزارم توزین نماید به ترازوی یک میلی گرم نیز معروف می باشد در زیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را به دسته های گوناگون تقسیم می نماییم .
ترازوی یک گرم : ترازو یک گرم به ترازوی دیجیتال معادل 1 گرم اطلاق می گردد که ظرفیت توزین ترازو تا 50 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد و دارای مدل ها و انواع گوناگون است و در گروه ترازوی گرمی و ترازوی فروشگاهی نیز می تواند قرار گیرد ، بهترین مدل این ترازو شامل ترازوی کمری اصل ، ترازوی AND مدل EK است .
ترازوی یک دهم گرم : ترازو یک دهم گرم معادل 0/1 گرم به ترازو دیجیتالی اطلاق می گردد که ظرفیت توزین را تا 30 کیلو گرم می توان انتخاب نمود و دارای تنوع بسیار بالایی است و قیمت این ترازو از مبلغ 70 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است که بر اساس نیاز کاربر تعیین می گردد و در گروه ترازوی گرمی قرار گرفته است بهترین ترازو برای این گروه شامل ترازوی جادور ، ترازوی AND مدل HT و HL می باشد .
ترازوی یک صدم گرم : ترازو یک صدم گرم که معادل 0/01 گرم است به ترازوی آزمایشگاهی اطلاق می گردد که در دو مدل ترازوی محفظه دار و بدون محفظه قابل انتخاب است و تا ظرفیت 6 کیلو گرم متغیر است و در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که بهترین این گروه شامل ترازوی EK ساخت ترازوی ژاپنی AND و ترازوی آزمایشگاهی کیا مدل BL1000 است .
ترازوی یک هزارم گرم : ترازو یک هزارم گرم که معادل 0/001 گرم است به ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی اطلاق می گردد که در مدل ترازوی محفظه دار آزمایشگاهی قابل انتخاب است و در ظرفیت حداکثر 600 گرم تولید می گردد و بهترین این گروه ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF است .
ترازوی یک ده هزارم گرم : ترازو یک ده هزارم گرم که معادل 0/0001 گرم است به ترازوی آزمایشگاهی اطلاق می گردد که حداکثر طرفیت 210 گرم دارد و بالا تر از این ظرفیت برای این ترازو وجود ندارد و دارای محفظه ی توزین است که دخالت و تاثیر هوای محیط را از بین می برد و بهترین ترازو در این گروه ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی HR ساخت کمپانی AND در ژاپن می باشد و دارای کالیبره ی اتوماتیک دستی است .
ترازوی یک صد هزارم گرم : ترازو یک صد هزارم معادل 0/00001 گرم که معروف به ترازو یک میلی گرم است به ترازو آزمایشگاهی اطلاق می گردد که دارای کالیبره تمام اتوماتیک یا اتوکالیبره است و ظرفیت توزین تا ظرفیت 210 گرم است و تنها ترازوی ژاپنی GR برای این مدل توصیه می گردد که ساخت ترازوی آزمایشگاهی AND در ژاپن است .
انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را در این صفحه توضیح داده شد تا کاربران گرامی در خرید ترازو به نکات بالا توجه نمایند و بهترین انتخاب را داشته باشند ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND برای راهنمایی بهتر کاربران صفحه ی محصولات را با ذکر قیمت انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی تهیه دیده تا بتوانند با مطالعه ی قیمت ها و ویژگی های بهترین انتخاب را داشته و از مشاوره ی کارشناسان برخوردار گردند .
دیجی اسکال معتبر ترین مرکز فروش و تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی دستگاه ها را با گارانتی معتبر یک سال ارائه می نماید و خدمات پس از فروش را با گارانتی سه ماه تعمیر انجام می نماید .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.

تعمیر باسکول پند توسط کاربر برای زمانی طراحی شده است که با اتصال اشتباه یا استفاده ی نادرست از باسکول ، دستگاه دچار مشکل شده و کاربر با استفاده از این روش ها در زمان بروز ایراد در باسکول دیجیتال می تواند رفع مشکل نماید و به ادامه ی کار با باسکول بپردازد .

تعمیرکارباسکول خود باشید ، با استفاده از توضیحات زیر می توانید به راحتی با انجام صحیح چند عمل بدون تعمیر باسکول ، دستگاه را به حالت صحیح برگردانده و از دستگاه استفاده نمایید

ایراد باسکول  علت ایجاد مشکل   رفع مشکل
 باسکول روشن نمی شود .

 - سوختن فیوز دستگاه
 - خرابی پریز برق دستگاه
 - خرابی کابل برق باسکول

 - تعویض با فیوز مشابه
 - تعویض پریزی که دو شاخه باسکول به آن متصل بوده است
 - کابل برق را از نظر پوسیدگی و پارگی بازدید نمایید

 سیستم در حین کار خاموش می شود و یا تنها یکی از نمایشگر های باسکول روشن است .  - وارد آمدن شوک ناشی از الکتریسیته ساکن نوسانات شدید برقی و نویز های روی آن باعث بروز اشکال در مدارات الکترونیکی و کنترل باسکول شده است   - باسکول را خاموش نمایید و پس از چند لحظه دستگاه را روشن نمایید .

 باسکول پس از پایان شمارش معکوس عبارت ready را نمایش داده و صفر نمی کند و با اینکه پس از صفر کردن مرتبا عدد نمایش دهنده وزن ، بالا و پایین می رود .

 1 - پایین بودن ولتاژ برق شهر 
 2 - لق خوردن کفه ی توزین باسکول 
 3 - محل قرار گرفتن باسکول ارتماش دارد یا دستگاه در برابر باد قرار دارد .
 4 - حسگر وزن یا مدارات الکترونیک باسکول دیجیتال آسیب دیده است 
 1 - برای اینکه با این مشکل کمتر روبرو شوید ، توصیه می گردد که اولا بدنه ی باسکول را با یک رشته سیم به زمین متصل نمایید ، دقت کنید پریز برق باسکول به هیچ وجه با پریز برق دستگاه های دیگر موتور دار قوی مانند یخچال ، چرخ گوشت یکی نباشد ، استفاده از تقویت کننده حفاظت شده برق شهر 
 2 - تنظیم دقیق پایه های باسکول دیجیتال
 3 - بر طرف کردن هر گونه گیر به کفه ی توزین و قرار گرفتن صحیح سینی بر روی آن
 4 - قرار دادن باسکول در محلی که هیچ گونه ارتماشی به آن وارد نشود و در مسیر باد یا جریان هوا نباشد 
 باسکول پس از پایان شمارش معکوس علامت ---- را نمایش داده و هم زمان بوق مقطع به گوش می یرسد   1 - کفه توزین به جایی گیر کرده است 
 2 - وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه قرار دارد 
 3 - حسگر ورن با مدارات الکترونیک آسیب دیده است 

 1 - بر طرف کردن هر گونه گیر به کفه توزین 

 2 - کفه توزین باید هر چه سریعتر به صورت کامل خالی شود 
 3 - با واحد خدمات پس از فروش باسکول تماس بگیرید 

 باسکول دچار خطا در نمایش وزن   1 - تراز نبودن باسکول دیجیتالی
 2 - گیر کردن کفه ی باسکول در حالت توزین 
 3 - قرار دادن بار در یک طرف به نحوی که با عمل کردن پروتکشن گوشه های کفه ی وزن اشتباه نشان داده می شود 
 4 - آسیب دیدن حسگر یا مدارات الکترونیک باسکول
 1 - تراز کردن باسکول با تنظیم پایه های آن 
 2 - رفع گیر از کفه ی توزین 
 3 - قرار دادن بار در وسط باسکول دیجیتال
 4 - با خدمات پس از خرید باسکول تماس بگیرد 
 قسمتی از نمایشگر روشن نمی شود     1 - با خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال تماس بگیرید
 پس از روشن شدن باسکول عبارات نا مفهومی روی نمایشگر ظاهر و عملیات راه اندازی انجام نمی شود     2 - با واحد خدمات پس از فروش digi scale تماس بگیرید . 
باسکول پیغام error را نمایش می دهد 

 - هنگام تنظیم وزن صفر ( 2 بار پی در پی فشردن کلی tare ) وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه ی باسکول قرار دارد

 -  هنگام روشن شدن باسکول ، وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه قرار دارد 

 از وزن روی کفه توزین باید هر چه سریعتر کم شود 

باسکول پند در گروه بهترین باسکول دیجیتالی قرار گرفته است و دقت توزین و سرعت در پایدار شدن دستگاه بسیار دقیق و بالا می باشد .

قیمت باسکول پند در مقایسه با کیفیت دستگاه بسیار عادلانه و مناسب می باشد .

باسکول فروشگاهی مورد انتخاب شما دارای 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

باسکول ذکر شده طراحی شده توسط شرکت پند می باشد ، که دارای قابلیت های نرم افزاری است ، باسکول دیجیتال صنعتی با قابلیت اتصال به رله ی قطع کن بوده که امکان تنظیم وزن مورد نظر را ایجاد می نماید ، در کارخانه های صنعتی برای توزین مواد و بسته بندی نمودن آن می توانند از این باسکول صنعتی استفاده نموده و سرعت کار خود بالا برده و با استاندارد بالاتر و اطمینان خاطر توزین نمایند .
نمایشگر باسکول متحرک می باشد و بر پایه ی چرخدار نصب گردیده است که به راحتی امکان جا به جایی دارد ، در صورت درخواست مشتری ، می توان نمایشگر دوم را در مسیری دور از باسکول قرار داده یا در دفتر کار بر روی دیوار نصب گردد ، اگر مسیر نمایشگر اول با نمایشگر دوم زیاد نبوده و مابین دو نمایشگر دیوار وجود نداشته باشد ، می توان نمایشگر دوم را به صورت وایرلس با نمایشگر اول ارتباط داد .
باسکول پند با بسته بندی و پک استاندارد امکان نفوذ گرد و غبار را به داخل دستگاه از بین برده و موجب می گردد تا در محیط های پر گرد و غبار باسکول دیجیتال صدمه ندیده و توزین به صورت دقیق به نتیجه برسد .
پند ، باسکول صنعتی معرفی شده را به مدت 14 ماه گارانتی می نماید و دیجی اسکال نماینده باسکول پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش می باشد دفترچه راهنمای باسکول پند مدل px 9000 برای راهنمایی شما کاربران و آشنایی با اطلاعات دستگاه می باشد ، خرید باسکول دیجیتال به مفهوم آسودگی در زمان استفاده از باسکول می باشد . به ما اطمینان کنید تا با تکیه به اعتماد شما گام های بلند برای آسایش شما بر داریم .

مشخصات کلی  باسکول صنعتی متحرک پند 1 تن عبارتند از :
باسکول صنعتی متحرک پند 1 تن با ابعاد 1/5 × 1/5 متر یکی از قدرتمند ترین باسکول های صنعتی است به دلیل داشتن لودسل چهار تایی در هر گوشه ی باسکول دیجیتال توزین به صورت دقیق تر و صحیح تر صورت می پذیرد ، زمان خرید باسکول دیجیتال در گروه صنعتی پیشنهاد دیجی اسکال باسکول پند می باشد .
ویژگی باسکول صنعتی متحرک پند 1 تن شامل :
    دقت مناسب در توزین کالا
    سرعت بالا در پایدار شدن وزن
    ابعاد باسکول دیجیتالی 1/5 × 1/5 متر
    ظرفیت باسکول 1 تن با حساسیت توزین 500 گرم
    دارای 4 لودسل در چهار گوشه ی سینی باسکول دیجیتال
    نمایشگر متحرک با پایه ی متحرک
    اتصال نمایشگرباسکول به سینی از طریق کابل رابط
    امکان هماهنگ شدن باسکول با کامپیوتر و چاپگر جانبی
    سینی باسکول صنعتی از جنس فلز
    on / off دستی بر روی کیبرد باسکول و پشت کلگی نمایشگر
    رنگ بدنه ی دستگاه پادرکوت مقاوم
    پردازشگر باسکول پند میکروپروسسوری می باشد
    تنظیم نور نمایشگر برای محیط کم نور و پر نور
    پورت اتصال باسکول متحرک صنعتی rs232 و پروتکل پارالل سنترونیک
    لودسل داخلی از جنس استنلس استیل
    عدم نفوذ گرد و غبار به داخل باسکول دیجیتالی
    جمع چندین کالا به صورت پی در پی
    امکان اتصال باسکول به رله ی قطع کن در صورت تمایل مشتری
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ایران
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 1000 کیلو گرم معادل 1 تن
دقت در توزین : 500 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
چاپگر: ندارد
نوع نمایش : LED
ساختار ظاهری : علمک دار متحرک
شارژر : داخلی
جنس بدنه : فلزی از رنگ پادرکوت مقاوم
نوع سینی : تخت
برند :پند
مدل :PX 9200 G - 1000KG
اتصالات شبکه :پورت rs232 ، پروتکل پارلل سنترونیک
ابعاد : 1/5 × 1/5 متر
جنس سینی : فلزی
تعداد لودسل : چهار لودسل
برند لودسل : ZEMIC از جنس استنلس استیل
گارانتی محصول : 14 ماه

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021


نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : چهار شنبه 9 مهر 1393
.

باسکول پند ذکر شده  با 4 لودسل در چهار گوشه ی باسکول می باشد که با بزرگتر شدن صفحه توزین باسکول ، از سویی وظیفه ی لودسل سنگین تر شده و موجب می گردد که یک لودسل جواب گوی کل سینی نباشد ، با پهن شدن کفه به صورت استاندارد تعداد لودسل نیز افزایش می یابد و عمر لودسل ها نیز طولانی می گردد ، از سویی دیگر اگر در صفحه ای با ابعاد 1 × 1 با یک لودسل توزین انجام گردد امکان خطای لودسل افزایش می یابد و دقت باسکول در توزین نیز کاهش می یابد .
استفاده از 4 لودسل امکان خطا را کاهش داده و قرار دادن کالا از یک گوشه را با مشکل روبرو نمی سازد و اگر جنس از گوشه ی  باسکول شروع به قرار گرفتن نماید ، لودسل گوشه مد نظر عمل توزین را صحیح انجام داده و با قرار گرفتن کالا در مرکز سینی تغییر چندانی در رقم نمایشگر ایجاد نمی نماید و با بالا رفتن تعداد لودسل مصرفی در باسکول دیجیتال موجب می گردد که باسکول صنعتی و مقاوم تر گردد البته این عمل باید با توجه به ابعاد کفه ی توزین صورت بگیرد .
باسکول پند معرفی شده ساخت و طراحی شده توسط مهندسین مجرب پند بوده که دارای استاندارد جهانی می باشد ، این محصول دارای 14 ماه گارانتی بی قید و شرط است لودسل باسکول استنلس استیل : باسکول ، ترازو با ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا می باشد و برای توزین مواد و کالاهایی حجیم استفاده می گردد .

مشخصات کلی  باسکول پند صنعتی 1 تن عبارتند از :
باسکول پند صنعتی 1 تن با ابعاد 1 × 1 متر دارای 4 لودسل در چهار گوشه ی باسکول می باشد که دارای بدنه ی بسیار مقاوم صنعتی مناسب جهت کارگاه ها و کارخانه ی صنعتی با فشار کاری بالا می باشد ، باسکول دیجیتال معرفی شده ساخت کارخانه ی پند با بیش از 30 سال سابقه ی درخشان در صنعت باسکول می باشد .
ویژگی باسکول پند صنعتی 1 تن شامل :
    نمایشگر باسکول led red 7 segment
    پردازشگر میکروپروسسوری
    اتصال باسکول به کامپیوتر و چاپگر جانبی در صورت تمایل مشتری
    4 لودسل در چهار گوشه سینی جهت توزین دقیق
    روشن و خاموش موقت در قسمت کیبرد
    روشن و خاموش اصلی بر روی کلگی نمایشگر
    دکمه عملیاتی پارسنگ برای توزین خالص کالا
    بدنه ی فلزی باسکول پند پوشیده شده با رنگ پادرکوت مقاوم
    استفاده از برق شهر و در صورت قطع دارای باتری پشتیبان
    لودسل باسکول ار جنس استنلس استیل
    امکان افزایش فرمان خروجی با رله ی قطع کن
    نمایشگر واضح با دید مناسب تا 20 متر
    باسکول متحرک دارای نمایشگر دو طرفه و افزایش نمایشگر دوم در صورت درخواست
    امکان افزایش برنامه های نرم افزاری در صورت درخواست به باسکول
    محاسبه مجموع وزن کالا های توزین شده
    بدنه ی کاملا مقاوم در برابر آب و هوای مرطوب و محیط غبار آلود
    باسکول صنعتی به صورت متحرک و بر روی پایه ی چرخدار
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ایران
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 1000 کیلو گرم معادل 1 تن
دقت در توزین : 500 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
چاپگر: ندارد
نوع نمایش : LED
ساختار ظاهری : علمک دار متحرک
شارژر : داخلی
جنس بدنه : فلزی
نوع سینی : تخت
برند :پند
مدل :PX 9800 Z - 1000KG
اتصالات شبکه :پورت rs232 ، پروتکل پارلل سنترونیک
ابعاد : 1 × 1 متر
جنس سینی : فلزی
تعداد لودسل : چهار لودسل
برند لودسل : ZEMIC از جنس استنلس استیل
گارانتی محصول : 14 ماه

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : چهار شنبه 9 مهر 1393
.

باسکول فوق دارای قطعه شمار بوده که مقاومت باسکول و ضربه گیر لودسل قابل قیاس با هیچ باسکول دیجیتالی نیست ، پند در ساخت باسکول از بهترین قطعات و مقاوم ترین بدنه استفاده نموده ، سهم اصلی بازار باسکول دیجیتال در انواع آن متعلق به پند می باشد .
باسکول پند می توان گفت دارای بیش از سی سال سابقه ی درخشان در صنعت باسکول صنعتی است که با افزایش برنامه های نرم افزاری مطابق با نیاز کاربران توانسته تحولی بزرگ ایجاد نماید .
لودسل باسکول در مدل 9200 چهار پر می باشد که از مرکز باسکول پند تا امتداد هر گوشه قرار گرفته است ، با قرار گرفتن کالا بر روی کفه ی توزین ، فرمان از لودسل به نمایشگر انتقال یافته و اعداد در حال نمایش در قسمت نمایشگر باسکول ، در واقع وزن کالا می باشند ، سرعت ثابت شدن وزن در باسکول همزمان با قرار گرفتن کالا می باشد که این از ویژگی های بر جسته ی باسکول دیجیتال پند است .
دیجی اسکال دستگاه معرفی شده را به مدت 14 ماه گارانتی نموده و کیفیت باسکول را تایید می نمایدرله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند جهت تنظیم وزن ورودی بر روی باسکول طراحی می گردد ، رله ی قطع کن باسکول از یک برد تشکیل شده است که به برد باسکول اتصال می یابد و با تکمیل شدن وزن تعیین شده به مخزن ورودی فرمان قطع صادر می نماید .

مشخصات کلی باسکول صنعتی پند 1 تن عبارتند از :
باسکول صنعتی پند 1 تن دارای بدنه ی بسیار مقاوم و صنعتی مناسب جهت استفاده در کارگاه های صنعتی یکی از قدرتمند ترین باسکول های دریجیتال در گروه باسکول صنعتی می باشد ، باسکول دیجیتال ساخت پند دارای ساختار کاملا نیرومند با بازدهی بالا و عمر طولانی می باشد .
ویژگی های باسکول صنعتی پند 1 تن شامل :
* نمایش دهنده ی متحرک
* باسکول پند مقاوم در محیط های نم دار و مرطوب
* نمایش دهنده ی واضح با نور قابل تنظیم led
* نمایشگر ها قابل رویت از فاصله ی 20 متری
* پارسنگ دستی بر روی کیبرد باسکول دیجیتال
* امکان افزایش برنامه های نرم افزاری
* سینی باسکول دیجیتالی در ابعاد 1 × 1 متر
* افزایش سبد لبه دار بزرگ در صورت تمایل کاربر
* کفه ی باسکول دیجیتالی پند کاملا فلزی با رنگ پادرکوت
* نصب و راه اندازی باسکول به صورت همسطح بر روی زمین با نقشه ی فندانسیون
* اتصال به نمایشگر دوم از طریق بی سیم با برد بالا
* دارای ضربه گیر جهت مقاومت در برابر فشار های مکانیکی
* محاسبه وزن خالص از طریق استفاده از دکمه پارسنگ
* عدم نفوذ گرد و غبار به داخل قطعات باسکول پند
* استفاده آسان باسکول از طریق برق و باطری
* دارای شارژر جهت ذخیره ی برق
* پردازشگر باسکول صنعتی میکروپروسسوری
* جنس لودسل داخلی استنلس استیل
* اتصال باسکول به کامپیوتر از طریق پورت rs232
* اتصال باسکول به چاپگر از طریق پروتکل پارالل سنترونیک
* قابل تنظیم ساعت و تاریخ باسکول در صفحه نمایشگر
* دارای تعداد شمار داخلی ( باسکول قطعه شمار )
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ایران
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 1000 کیلو گرم معادل 1 تن
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی
چاپگر: ندارد
نوع نمایش : LED
ساختار ظاهری : علمک دار متحرک
شارژر : داخلی
جنس بدنه : فلزی از رنگ پادرکوت مقاوم
نوع سینی : تخت
برند :پند
مدل :PX 9200 Z - 1000KG
اتصالات شبکه :ندارد
ابعاد : 1 × 1 متر
جنس سینی : فلزی
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل : ZEMIC از جنس استنلس استیل
گارانتی محصول : 14 ماه
 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3 

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : چهار شنبه 9 مهر 1393
.

باسکول فوق شامل دو قسمت نمایشگر و کفه می باشد ، نمایشگر قابل نصب بر روی دیوار یا قرار گرفتن بر روی سطحی دور تر از باسکول می باشد ، باسکول پند ساخت ایران بوده که دارای بدنه ی بسیار مقاوم و محکم بوده که به باسکول صنعتی معروف می باشد 
باسکول پند دارای سینی استیل با قابلیت شستشو است که لبه ی سینی برای محافظت در زمان بر خورد با دست کاربران به سمت داخل صیقل داده شده و گونه ای طراحی شده است که گوشه های سینی تیز نباشد ، باسکول دیجیتال 500 کیلویی پند دارای استاندارد معتبر بوده که در تمام مدت توزین با حساسیت 100 گرم عملیات را به نتیجه می رساند .
امکان اتصال باسکول به چاپگر جانبی فراهم است اما قیمت باسکول همراه با پرینتر جانبی بسیار گران می باشد به همین دلیل کمتر از این قابلیت استفاده می گردد .
این دستگاه تحت عنوان باسکول فروشگاهی در فروشگاه ها که محدودیت فضا دارند مورد استفاده قرار می گیرد .
دیجی اسکال کیفیت و مقاومت باسکول پند را تایید می نماید و خدمات پس از فروش باسکول  را به مدت 14 ماه تضمین می نماید ، پس از خرید باسکول پند برای استفاده از خدمات حتما با مشاورین ما در قسمت تعمیر باسکول تماس بگیرید و از دستکاری توسط افراد غیر مجاز جلوگیری نماییدخرید اینترنتی ترازو و باسکول در دیجی اسکال با امنیت بالا فراهم است ، دیجی اسکال جهت آسایش مشتریان امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده است ، ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال خریداری شده از دیجی اسکال از مسیر دور دارای 7 روز امکان تعویض دستگاه می باشد.

مشخصات کلی باسکول دیواری پند 500 کیلو گرم عبارتند از :
باسکول دیواری پند 500 کیلو گرم به صورت کاملا دیجیتال توزین می نماید ، ظاهر باسکول تشکیل شده از یک نمایشگر و سینی توزین که توسط کابل رابط با یکدیگر متصل می باشند متراژ این کابل تا 6 متر استاندارد می باشد که توسط لوله ی خرطومی محافظت می گردد .
ویژگی های باسکول صنعتی 500 کیلویی پند شامل :
    سرعت بالا در پایدار شدن وزن
    بدنه ی بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار
    قابل استفاده در محیط دارای گرد و غبار
    سینی استیل با امکان شستشو
    تغذیه توسط برق و باتری پشتیبان
    قابل استفاده در محیط مرطوب
    امکان اتصال باسکول پند به چاپگر جانبی و کامپیوتر
    باسکول 500 کیلویی با دقت 100 گرم در توزین
    باسکول صنعتی مناسب جهت استفاده در محیط های صنعتی
    مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی
    بدنه پوشیده با رنگ پادرکوت مقاوم
    امکان نصب نمایشگر باسکول دیجیتال بر روی دیوار یا قرار دادن بر روی میز
    باسکول دارای نمایشگر led کاملا واضح به صورت نمایش وزن و نمایش قیمت
    امکان محاسبه قیمت کالای توزین شده
    امکان جمع چندین قلم
    نمایشگر دو طرفه با امکان قرائت از فاصله چند متری
    دارای یک لودسل در وسط کفه ی توزین باسکول دیجیتالی
    باسکول پند ساخت ایران
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ایران
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
چاپگر: قابل اتصال به چاپگر جانبی
نوع نمایش : LED
ساختار ظاهری : بدون علمک
شارژر : دارد
جنس بدنه : فلزی از رنگ پادرکوت مقاوم
نوع سینی : تخت
برند :پند
مدل :PX 9000 - 500KG
اتصالات شبکه :ندارد
ابعاد : 70 × 70 سانتی متر
جنس سینی : استیل
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل : ZEMIC از جنس استنلس استیل
گارانتی محصول : 14 ماه

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : چهار شنبه 9 مهر 1393
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی